۱۳۹۲ فروردین ۲۵, یکشنبه

جنجال «اعتصاب غذای خشک» دراویش گنابادی در زندان شیراز

 
جنجال «اعتصاب غذای خشک» دراویش گنابادی در زندان شیراز!در ادامه‌ی فعالیت‌های اعضای فرقه دراویش گنابادی علیه کشور اخیراً فرهاد نوری مدیر پایگاه رسانه‌ای فرقه ضاله دراویش گنابادی در مصاحبه با رادیو فردا از اعتصاب غذای خشک زندانیان دراویش گنابادی در زندان عادل آباد شیراز خبر داد.

در ادامه‌ی فعالیت‌های اعضای فرقه دراویش گنابادی علیه کشور و با هدف مظلوم نمایی و تهیه خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های بیگانه، اخیراً فرهاد نوری مدیر پایگاه رسانه‌ای فرقه ضاله دراویش گنابادی در مصاحبه بارادیو فردا و برخی دیگر از رسانه‌های بیگانه از اعتصاب غذای خشک زندانیان دراویش گنابادی در زندان عادل آباد شیراز خبر داد.
دراویش گنابادی در این اقدام جدیدشان که با هدایت لیدرهای خارج نشین خود طرح ریزی شده است از آنچه که دوتن از زندانیان این فرقه در زندان عادل آباد شیراز از آن بنام «روزه حاجت» نام برده‌اند سوء استفاده کرده‌اند و آنرا در قالب «اعتصاب غذای خشک» این زندانیان با کمک شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی، شبکه اجتماعی فیس بوک و برخی از عناصر مطرود در رسانه‌ها منتشر کردند تا فضای جدید رسانه‌ای ضد ایرانی را بوجود آورند.

پیش از این نیز سایت بی‌بی‌سی فارسی در خبری مدعی شده بود حال دراویش زندانی در زندان عادل آباد شیراز بعد از ۱۲ روز اعتصاب غذا وخیم است!
بی‌بی‌سی فارسی «تراشیدن اجباری موی سر و صورت وکلای دراویش در زندان اوین» را علت اعتصاب غذای این دراویش در زندان عادل آباد شیراز اعلام کرده و نوشته بود «صالح مرادی و کسری نوری دو زندانی بعد از ۱۲ روز اعتصاب غذا در عادل آباد شیراز دچار کاهش وزن و سرگیجه شدید هستند و وضعیت جسمی مناسبی ندارند.»
ادعای رسانه‌های ضدانقلاب و حامیان و اعضای دراویش گنابادی در خصوص اعتصاب غذای دو نفر از زندانیان این فرقه در زندان درحالی مطرح می‌شود که فیلم غذاخوردن این دو نفر برای خانواده‌هایشان در مقابل زندان نیز به نمایش گذاشته شده است!
مصاحبه‌های متعدد اعضای این فرقه با رسانه‌های ضدانقلاب در حالی صورت می‌گیرد که پس از رسوایی اخلاقی یکی از شیوخ گنابادی (خواجه بابا گراشی) و رسانه‌ای شدن آن ضربه‌ی سختی به پیکره این فرقه در استان فارس وارد شده است به گونه‌ای که بصورت محسوسی از شدت فعالیت‌های این جریان در سطح استان کاسته شده و حتی در برخی از مناطق آلوده به حالت نیمه تعطیل درآمده است.
دراوایش گنابادی ساکن کوار ۱۱ شهریورماه سال ۱۳۹۰ با درگیری و حمله‌ی مسلحانه به مردم این شهرستان، ده‌ها تن از مردم بی‌گناه را مجروح و زخمی کرده‌ بودند. اتهام این دراویش اقدام علیه امنیت ملی، اخلال در نظم عمومی، ضرب و جرح و حمل اسلحه غیر مجاز عنوان شده است.

گفتنی است اعضای فرقه گنابادی که از زمان پهلوی دوم به کشورهای غربی گرایش عمیقی داشته‌اند، بطور قابل ملاحظه‌ای علیه حقوق گروندگان به فرقه اقدام نموده و دست به سلسله رفتارهای فرقه‌ای می‌زنند که در اغلب کشورهای جهان اقداماتی مجرمانه به شمار می‌آید.
ضمن اینکه بسیاری از سرکردگان فعلی فرقه از عناصری بدنام و دارای مسائل عمیقا انحرافی می‌باشند، از دوره پهلوی دوم تحت حمایت شدید هویدا و لژهای فراماسونری به فعالیت ادامه داده و هم اکنون نیز از طریق صدای آمریکا، رسانه حکومتی دولت متخاصم با جمهوری اسلامی ایران مورد حمایت قرار دارند.
دراویش گنابادی ضمن تخدیر عقاید شیعه و اسلامی، دست به تحریف آیات قرآن، همکاری‌های بین المللی با بهائیان و شبکه‌های تلویزیونی فاسد ماهواره‌ای و همینطور خریداری و نگهداری سلاح و مهمات تحت نظر قرار دارند.
همچنین در بسیاری از شهرهای ایران نیز تا کنون اعتراضات گسترده‌ای برای خاتمه دادن به فعالیت‌های فرقه‌ای این گروهک صورت پذیرفته است و مردم ایران خانقاههای این گروهک در بروجرد و قم را تخریب کرده و در خصوص خانقاه فرقه در کرج نیز علی رغم وجود حکم قانونی تخریب، دراویش با شانتاژ و اعمال فشارهای گوناگون از اجرای حکم تا این لحظه ممانعت بعمل آورده‌اند.
پدران و مادرانی که فرزندانشان در این فرقه اغفال شده‌اند، معتقدند فرزندانشان ضمن بی‌تفاوتی به احکام اسلامی نماز خواندن را نیز ترک کرده و دچار انواعی از بیماری‌های روانی خصوصا افسردگی‌های حاد شده‌اند.
 
منبع: شیرازنا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر